BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 2 januari 2012

Trött!!

Vad är det som händer i min hjärna? För ena dagen så är jag glad och har en massa energi för att nästa vara trött och sovande utan någon som helst energi eller vilja, där känner jag mest igen mig själv men vet ju samtidigt att man måste vara stark och framåt för att komma någonvart. Jag tror jag bär på en rädsla men vad är de som jag är rädd för då? Att få vara utan jobb resten av livet tills man tröttnar eller är de att få leva ensam utan någon att älska/älskas av eller är det att aldrig bli det man drömmer om eller är det att aldrig få bli frisk och fri från min depression med dessa dåliga tankar? Ja jag vet inte alls faktiskt och orkar inte tänka på det mer heller.

Jag är så ledsen och orolig i min själ just nu men en dag ska jag få min frid iaf..... hoppas att hitta en kvinna som kan stå ut och stötta mig i allt de här en dag för jag känner att jag kommer bli bra igen. Jag är redo att satsa på kärleken igen och hoppas att min otur ska vända där snart!!

0 kommentarer: