BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 25 januari 2012

Att det ska vara så förtvivlat svårt!!

Jag vill hem till Göteborg nuuuuuu, synd att det ska vara så förtvivlat svårt att kunna få ett arbete och boende där nere, men jag vet ju varför det är så. Jag känner i mitt hjärta att det är i den staden jag vill bo resten av mitt liv, kan inte fatta att jag flyttade därifrån på grund av en lögnaktig kvinna som jag trodde älskade mig här i Sundsvall, det kommer aldrig att bli förlåtet men är lagt åt sidan. Varje dag som jag vaknar så söker jag alla de jobb som finns i Göteborg och hoppas på att det ska komma ett positivt svar tillbaka, vet ju att de inte är stor chans att de gör det dock, men jag ger inte upp. Det är jobbigt att se Göteborgs stad på tv i vissa program eller filmer eftersom jag på får en ännu längre längtan att få komma dit. Som tur är har jag vänner kvar där nere som jag kan bo hos säkert om de blir aktuellt med ett jobb. Jag klättrar snart på väggarna här i den sketna staden Sundsvall i väntan på att få komma tillbaka till staden i mitt hjärta.

Finns de någon som kan hjälpa mig nu så är jag evigt tacksam.
Jag vill få ro i själen och det får jag i Göteborg

0 kommentarer: