BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 23 januari 2012

Sverige blöder men ingen ser!!

Japp, alldeles så ligger det till, Sverige har sakta men säkert börjat att gå under för de arbetslösa och svaga eftersom samhället inte vill hjälpa dem ut i arbetslivet, ska jag se till mig själv så anses jag vara dum i huvudet och totalt okunnig på allt därför att jag inte pluggat 20 år av mitt 27-åriga liv, det handlar inte om det alls egentligen utan mest om att arbetsgivare idag helst vill ha en på praktik så de inte kostar 1 krona för företaget samt att Sverige inte har så mycket pengar, men landet styrs ju av ett gäng nötter oavsett vilket parti som regerar och som snackar mycket men gör lite. Skulle jag ha haft en utbildning så skulle jag inte heller få jobb för då skulle det låta: du har utbildning ser jag men ingen erfarenhet från arbetslivet, nä hur fan ska man få det när man aldrig får chansen? Det talas om det nya hårda Sverige och som sagt visst är de så, men bara för de redan svaga och utsatta människorna, de rika blir bara rikare medan de fattiga blir fattigare. Vart är jämställdheten? Inte så konstigt att de begås så mycket brott i Sverige för de lägre människorna eftersom de handlar om överlevnad, jag hatar kriminalitet och skulle aldrig själv gå in i det livet, tittar man på lagarna här med så skrattar man ju åt hur det ser ut. Nä jag vill uppriktigt sagt inte bo i detta landet mer, finns ingen framtid här för en sån som jag, inom 10 år är de inbördeskrig här mellan svenskar och invandrare kan jag lova eftersom de vill ta över och svenskar vaknat och vill försvara de som är vårt, hur kan de gå så snett att vi tar in invandrare för att hjälpa dem men med åren som går så är det vi svenskar som ska anpassa oss efter dem i vårt eget land? Jo de är nog för att vi är så blåögda här och bara accepterar alla dessa saker. Nä nu säger jag inget mer för vill inte bli kallad för diverse saker.

0 kommentarer: