BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 15 januari 2012

Ett telesamtal kan pigga upp!!

När jag igår satt och som vanligt letade efter företag som inte törs anställa mig av ren snålhet/feghet (tack Sverige) att skicka CV + ansökan till så ringde min mobil och i andra änden var det brosh ibbe som talade. Insåg då mer och mer hur mycket jag saknar staden Göteborg och polarna där nere. Jag ska göra allt för att kunna flytta ner igen, problemet sitter ju i att jag aldrig får ett jobb. Kommer på mig själv med att sakna tiden då ibbe och jag var hemma hos mig i min stora 1:a i Hammarkullen och lagade marockansk mat, den maten är så fet god alltså. Ibbe sa iof att när han får egen lägenhet så kan jag komma och bo där medan jag söker jobb.


Annars kan jag säga att igår var en skit dag i sportens värld för mig eftersom mina favorit lag är som en stor skithög, fattar inte att de kan vara så dåliga spelare i både Timrå och Liverpool och senare till våren så kommer ju även Gif Sundsvall att vara lika dåliga med.

0 kommentarer: