BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 4 januari 2012

Jag vill ha dig baby!!

Det är en bra låt med Magnus Uggla från hans senaste skiva, som för övrigt är bra hela den. Jag har gett upp nu och insett att jag aldrig kommer att få älska en annan kvinna igen och heller aldrig mer bli älskad, det gör mig så klart ledsen men jag kan inte påverka mitt öde där de tydligt verkar stå att jag inte ska få känna en kvinnas kropp mot min i en härlig kram eller kyss, någonting hos mig gör att alla bara tar avstånd från mig och därför så har jag nu snart fallit tillbaka till den dryga ångest och depression som jag bär på inom mig, jag börjar tappa greppet igen och kan inte sova eller ens gå utanför dörren och inte gör de saken bättre av att jag vill härifrån, jag orkar och vill inte bo i Sundsvall längre. Men vart tusan ska jag slå mig till ro tro?

0 kommentarer: