BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 19 april 2011

tisdagen den 5:e april 2011


Saker man inte kan få!!

Ja det sitter jag och tänker på nu, alltså saker som man inte kan eller kommer att få i sitt levande liv.
Jag kommer aldrig att få ett arbete att gå till eller en egen familj att komma hem till, jag kommer heller aldrig att få mitt band som jag så gärna vill ha eller bli fri från min starka depression. Man kommer till en punkt i livet då man liksom slutar att försöka, slutar leta, slutar vänta. Dagarna sover jag numera bort med den medicin jag äter eftersom varje vaken tid är bortkastat  lidande, vill inget heller längre och har inga vänner att vara med så inte så konstigt heller iof att jag inget gör längre. Sen längtar jag hem till Göteborg nåt så otroligt mycket att jag inte vill se denna håla alls. Jag är inte mig själv längre heller men tycker inte att det här är ett land man kan leva i längre, det satsas på helt fel saker tycker jag men inte lär det direkt bli bättre heller.


Nä nu ska jag sjunga lite då det inte finns annat att göra
BABA

0 kommentarer: