BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 22 april 2011

Vädret är ju iaf bra!!

Då sitter jag här i ensamhet igen denna fredag eftermiddag med drömmar om kärlek och musik men kanske är det så att ingen kvinna som jag känner vill ha mig, ja vad vet jag? Man får inte tänka för mycket på det bara för då blir man lite ledsen över att inte ha någon att krama eller mysa med. Jag har idag inte gjort mycket alls då det inte finns så mycket att göra en dag som denna..... jo lyssnar ju iof på tAKIDA nu i stereon för att komma igång lite så man inte somnar rakt upp och ner. Blev heller ingen fika med jessie i onsdags då hennes lille son vart sjuk, kanske var det än undanflykt för att slippa men jag hoppas och tror att de inte var det.

Nä nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och läsa en bok

0 kommentarer: