BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 19 april 2011

Utan medecin!!

Ja det är jag nu och ska försöka trappa ner på den men när jag inte äter den så blir jag ett invänt monster som inte vill vara bland folk eller prata med någon heller. Blir så att jag håller mig för mig själv utan att ta kontakt med den yttre världen, förr så tog jag bara kontakt med alkoholen när pappas monster i mig växer fram men nu tar jag bara all smärtan och försöker stå ut även om det så klart är lockande att ta till flaskan för att dämpa demonen inom sig. Finns en person som jag alltid vill vara nära för i dennes närhet så mår jag bra och där finns inga lögner, inga svek utan ÄRLIGHET och RESPEKT, sånt jag behöver för att må bra. De som varit lögnare och svikare i mitt förflutna ger jag inte längre något för och det känns helt rätt. Gav inte ens de lögnaktiga kvinnorna man mött  nöjet att ta död på mig för alla lögner och svek utan kämpade mig upp till ytan igen något starkare än innan och lärde känna människor jag aldrig skulle ha träffat innan men trovärdigheten hos kvinnor för mig är noll men jag försöker att reparera de till att börja tro igen så tack för att du kommit in i mitt liv med just rätt attityd, öppenhet, ärlighet, respekt och allt annat du bär på solstrålen!!

Never alone, always alone

0 kommentarer: