BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 april 2011

Annat som legat i datorn!!

Kom och lägg dig här bredvid mig
Säg mig inga fler lögner
Orden ska vara vackra
Färgen vara vackert blå
Det är inte försent
att älska mig
Om du bara vågar
Så är jag din


Det går en stig till mitt hjärta
Bara du vet vägen
Det finns en nyckel till min själ
Bara din som passar
Har en underbar känsla
Den är du


Vaknar upp
Ser dörren stå på glänt
Känslan av att du varit här
Far runt i mitt rum
Mörker byts mot ljus
Luften doftar du


Solen skiner
Himlen är vackert blå
Måsarna flyger mot nya mål
Stranden är vacker och vågorna slår
Kärlekens vingar flaxar förbi
För nu ska åter hjärtan slå
Den mörka tiden passera förbi


Jag vaknar upp ensam i mitt rum
Inga ljud som hörs ser bara minnena av dig
Jag fäller en tår för hur det blev mellan oss
Mitt hjärta har nog slutat att slå
Jag har ett krig mot mig själv
Monstret inom mig brinner i lågornas inferno
Han ska inte få mig, inte få sabba mer
Detta krig ska vinnas av mig
Ska inte vara svag mer
Många har sårats som varit på min väg
Förlåt mig för det
Nu börjar resan tillbaka


Jag vill gå hem
Jag vill bli fri
Jag vill känna glädjen
Bara glömma det som var
flyga högt i det blå
ensamhet, ensamhet varför är du så rå?
Jag är inte den pojken jag brukar vara
Mest en skugga nära civilisation


Så trött på den mörka vintern
så trött på dina ord
dom som leder in till labyrinten
där ingen hittar ut
den som vilseleder och förstör dig
innan ängar åter börjar gro

0 kommentarer: