BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 19 april 2011

Tired of beeing sorry!!

När våren nu börjar smyga sig på så ska man i regel ha härliga känslor i kroppen.
Nu sitter jag här och tänker på dig du vackra människa som får mitt hjärta att slå så hårt för dig.
Kanske kan de inget bli mellan oss på de vis jag hoppas på men ska göra ett försök att få de att bli så annars så är det väl bara att gå vidare och hålla sig borta från känslor igen tills man kommer på fötter.

Har inte skrivit en textrad på länge nu heller men hoppas de släpper snart så jag kan börja skriva igen för jag saknar verkligen skrivandet även om det inte ger mig ett band eller ett skivsläpp så är det skoj att skriva.

Har kommit på att jag bara har 1 vän i Sundsvall kvar som bor nära där jag själv befinner mig så behöver inte åka till stan eller nåt för att vara med någon vilket är perfekt för jag lämnar knappt lägenheten. Finns ingen anledning att göra det heller.

Jag är svår att förstå men har liksom fastnat i det onda jaget så vill gärna hålla mig borta så ingen trampas på tårna eller blir sårad.

0 kommentarer: