BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 30 mars 2011

Allt detta väntande!!

Nu har snart ännu en vecka gått i väntan på jobb eller praktik utan att man ens har hört ett svar, börjar bli riktigt less nu på det. Här försöker man att komma ut i arbete med egna medel och lite hjälp och jag gör mitt som söker jobb och kontaktar företag, men inga ger ett enda jävla svar tillbaka. Jag skiter i att söka ett jobb till nu, jag vägrar att slösa mer av min tid till att skicka ansökningar när jag ändå ses som mindre värd då företagen ser mitt cv och min skolhistoria som om man vore gjord av bara luft utan innehåll. Är så ofantligt trött på att bo här i denna sketna stad och detta så kallade land att jag snart exploderar, varför lät jag mig luras att komma tillbaka hit när jag hade de så bra i Göteborg, visst hade inget jobb där heller men de får jag ju ingenstans i detta land.
Frustrationen är så hög att jag håller mig innanför mina egna portar, mina egna tankar och värderingar att jag knappt träffar någon annan än mig själv, jag trivs med det men kommer säkert inte att må bra av de heller men vem bryr sig?!!. Man skulle ha varit en hero i Sverige för då hade man kunnat utnyttja systemen och tjänat massa pengar på att bara sitta och prata på främmande språk, vara kriminell, klä sig som spöken och massa annat.


Nä fy fan!!

0 kommentarer: