BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 4 mars 2011

Du förföljer mig!!

Varje dag som jag vaknar är du där i mitt huvud som en jobbig tanke för jag kan inte förstå mig på ditt agerande, först så sa du att du älskade mig och att du ville att jag skulle flytta till Sundsvall igen när jag då sedan kom hem igen så träffade jag dig igen och kände hur hjärtat slog så som de gjorde 1:a gången. Med tiden så bara la du mig åt sidan och släppte inte in mig i ditt liv mer utan tog bort all form av kontakt med mig och fick dina vänner att kalla mig manisk istället för att jag älskade dig, fy fan de gjorde jävligt ont att se hur du hade fått ett hjärta av sten och bara ljög tror till och med att du ljög hela tiden för mig. Tror inte jag betyder ett skit för dig om jag ska vara ärlig för de har du inte direkt bevisat!!

Kommer aldrig få ett svar av dig heller men de är skitsamma nu

0 kommentarer: