BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 28 februari 2011

Förstår inte!!

Varje dag som går av mitt liv så försöker jag att hitta ett jobb som kan passa mig och som gör att jag får något att göra men av alla jobb som jag söker på får jag inte napp. Börjar mer och mer att lägga ner jobb sökandet då de tar en oerhörd energi att söka låt säga 20 jobb om dagen men inte ens få ett svar tillbaka från något av de ställen man sökt på. Samtidigt retar man sig på att många andra som inte har så mycket betyg eller erfarenhet får jobb hur lätt och snabbt som helst, det måste ju ses som något konstigt att av 10 personer som har samma bakrund som jag så får 8 av dem jobb, men jag är inte en av dessa 8. Man brottas inte bara med sin depression utan även detta utanförskap vad gäller jobb så varje dag man vaknar med att försöka tygla sina demoner i själen så ska man också tackla sin jobb situation med mera , ibland känns de bara som att man ska explodera och dö ut som en vissen blomma innan livet ens börjat för att leva på existensminimum är inte de roligaste man kan göra eller de lättaste för den delen, när pengarna kommer så går direkt iväg. Nej man ska nog ge upp allt jävla trams och dra iväg bort från Sverige, söka lyckan någon helt annan stans där man iaf kan få en chans till arbete och kärlek.

Därmed sätter jag punkt

0 kommentarer: