BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 9 februari 2011

Man lär av sina misstag!!

Ja det är så sant som det är sagt det, för nog har man gjort ett och annat misstag som varit lite svårare att förstå än andra men samtidigt så lär man sig ju något av det, man lär sig att man inte kommer göra om dem igen utan ta en annan bättre väg. Jag har med tiden suttit och funderat på vissa av mina snedsteg och kommit fram till att jag inte alls var så smidig och smart som jag trott innan. Har samtidigt lärt mig att man ska följa sitt hjärta och drömmar vilket jag gör mer och mer för var dag, jag om någon vet hur det är att inte ha nån identitet och känna sig helt ensam och värdelös samt vara fastspänd i en depression. Jag hade en gång en fantastisk flickvän men ju mer tiden gick så insåg jag att hon inte var så lycklig som jag hoppades på med mig och ja man hade ju inte mycket inkomst då heller, vilket påverkade mycket det med men vad jag tror kraschade vårt förhållande var att hon med tiden ägnade mer tid med fb än med mig och hade tankarna på en annan man som bor i samma län. Jag var inte bättre då jag heller utan sökte upp min allra första kärlek jag nånsin haft för att få lite stöd av nån utomstående som kunde svara på mina misstankar och frågor. Sen så kom ju även dennes lögner om att det fanns känslor kvar och att vi skulle ha en chans att börja om vilket resulterade i att jag släppte min dåvarande så hon fick den hon verkligen verkade vilja ha. Men kan bara få sanningen och svaren på frågorna av dem men de sker nog aldrig så har lagt detta bakom mig och börjat om och blivit en mognare kille istället. Bra va??

På återseende!!

0 kommentarer: