BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 4 februari 2011

Jaha, nu sitter man här!!

ja så är det fredag igen då och ännu en vecka som har passerat utan att man gjort något speciellt alls, sitter och tänker på dig nu igen =)....... du är en sån fantastisk människa som är värt att skriva om utan att nämna något namn och jag undrar om de någonsin kan bli du och jag? Jag vet att jag har mina brister och fel men med dig så döljer sig de felen automatiskt och jag känner mig bara så hel...... brukar titta på korten på dig och komma på mig själv med att le med hela kroppen så som man gör när man är lycklig, så hoppas innerligt att det kan bli något av det här så småning om. Nä nu orkar jag inte skriva något mer men kommer skriva igen snart.


Hej och go natt
Forza Timrå imorrn

0 kommentarer: