BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 31 januari 2011

Vart är Timrås backar???

Har denna säsongen hela tiden sagt att vi kommer få det svårt att hålla oss flytande på säker mark av ES och de verkar stämma rätt bra tyvärr. För av de matcher jag har sett så har det sätt rätt virrigt ut på isen och finns ingen struktur alls i laget. Läste igenom laget inför säsongen och såg 18 namn som inte ens håller klass i elitserien och det har ju också stämt mkt bra tyvärr. Det Timrå man varit vana att se är som bortblåst för jag tänker på Timrå som ett lag med fart iaf på hemmaplan och som är väldigt svårspelade men nu är det enklaste saken i världen att möta Timrå. Såg highlights från matchen igår mot saik och kan ju säga som så att backarna var som röda konor man har på träning och inga forwards som levererar framåt heller, fy fan de gör verkligen ont i Timrå hjärtat nu i denna tid alltså för nu blir det kvalserien nästa och där är jag inte säker på att vi klarar av att hålla oss kvar. Orkar inte prata mer om detta nu för man mår bara dåligt.

Jag tänker på dig hela tiden och frågar mig om du gör samma sak? Du har lagat mitt hjärta med första hjälpen med din skönhet, ärlighet, ja kan man säga så mkt mer om dig egentligen.

Jag vet  redan nu att jag kommer att älska dig FOREVER om du ger oss 2 chansen för jag mår bra i din närhet och tror jag kan göra dig lycklig. Glömda och begravda är de kvinnor som inte var rak i ryggen och var ärliga och de kan du och alla andra av mina vänner vara säkra på!!

Fortsättning följer............................

0 kommentarer: