BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 30 januari 2011

Bion igår!!

Ja den blev riktigt bra gårdagskvällen med bio på schemat med min nyfunna vän, filmen vi såg var riktigt bra och jag kände mig verkligen hel igen med dig i mitt sällskap. Du har din charm och utstrålning som för mig att bli knäpp och tappa tid och rum. Har tänkt på dig hela dagen idag och väntar på att vi ska ses igen på en fika eller något åt det hållet. Du har fått mig att glömma allt i det förflutna som varit dåligt och plågat mig =) då menar jag främst min så kallade pappa och de kvinnor som ljugit för mig och sårat mina känslor (De vet nog vilka de är) om de ens läser detta haha. Jag strålar som en sol igen varje dag och känner mig inte så ensam längre. Sen har jag ju db som ska tas framåt bara man får ett jobb med inkomst samt mer medlemmar till bandet fast utan mitt musikaliska geni daxel så går det inte att bli bäst så han är spikad i detta fantastiska band vi kommer bli.

Det var allt för denna gång
hej svejs

0 kommentarer: