BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 13 februari 2012

Skit!!

Varför vägrar arbetsgivare att ge mig en chans för? Spelar ingen roll hur många jävla arbeten jag söker så blir de bara ett hån tillbaka om de ens har ryggrad nog att ge ett svar tillbaka, jag börjar bli mer o mer förbannad på alla jävla höjdare som bara sitter och skrattar åt det medan de drar in miljoner till sig själva. Skulle jag träffa en chef idag så skulle dennes arrogans leda till att jag ger en käftsmäll tillbaka, jag får ta mycket skit av sociala bara för att Sverige inte vill ge mig ett jobb, de anser ju att allt bara är mitt fel eftersom de är på deras sida. Inte kan jag heller söka mig utomlands och jobba för de finns det inte pengar till tyvärr. Skäms för att vara svensk idag om jag ska vara riktigt ärlig. Jaja denna helgen så var jag på en helgs kryssning till Helsingfors med 2 vänner, vilket var trevligt, tur man blir ihågkommen av vissa när de vinner en kryssning för 4 och frågar mig om jag vill följa med :) annars så tar ju mer o mer folk avstånd från mig utan att ens ge en förklaring, vilket slutar med att jag själv gör likadant mot personerna i fråga. Nä nu ska jag snart träna lite så jag gör någon nytta iaf. Så kul att min dator o telefon hela tiden jävlas med mig de med, de hakar upp sig var o varannan gång så man blir tokig.

Nu lyssna på Eddie Meduza och träna lite!!

0 kommentarer: