BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 24 februari 2012

Jag hatar Sverige och dess myndigheter!!

Ja det gör jag verkligen, jag är arbetslös och det känns piss i ett land där livet bara går ut på att just arbeta mycket av det rår jag väl för själv eftersom jag inte fullföljde skolan och skaffade mig en utbildning men hade skolan bara visat lite mer vilja att hjälpa en tonåring som var skoltrött och mobbad att fortsätta så hade jag ju kanske haft min utbildning även fast jag var kass i skolan, vilket i sin tur inte hade spelat så stor roll idag iallafall eftersom vi har ett styre i Sverige som inte verkar klara av att minska arbetslösheten. Jag söker jobb varje dag och emellanåt även nattetid men får som sagt aldrig ens ett svar från alla dessa arbetsgivare (eftersom jag inte har pluggat hela mitt liv ) och anses vara sämre än alla med topp betyg så måste tyvärr leva på socialbidrag och det är det absolut värsta jag vet eftersom de kärringarna som arbetar med sånt bara vill motarbeta och håna just mig, jag ger dem alla papper de kräver samt söker jobb men ändå så ska de hela tiden hitta en massa saker som inte är bra. Visst dom vill att jag ska praktisera hela livet gratis så att företagen får sina skitjobb gjorda så ingen anställd behöver skita ner sig men det vägrar jag lika mycket som alla andra skulle ha gjort (praktik ska leda till jobb för att vara värt det), varje månad är sig lik när man är svensk arbetslös och lever på soc man har alltid den där klumpen i magen och funderar över vad de ska jävlas med denna månad, funderar på om man måste bli nån form av missbrukare för att de inte ska jävlas men de bästa vore ju att helt enkelt lägga sig framför ett tåg och bli mosad så man slipper detta skit samhälle, myndigheter kräver mycket men kan inte ge något tillbaka, har de gjort fel och ska utbetala något tillbaka så dras det ut på tiden men ska de ha in 1 krona så ska den komma direkt, hur kommer det sig? Jag känner att detta land och jag själv börjar göra mig galen, jag tror de bästa vore att flytta någon annan stans men tack vare sociala och Sverige så har jag ju skulder som kommer ta hela livet att betala igen eftersom de inte går att få ett arbete här.

Tack ska ni ha!!

0 kommentarer: