BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 26 februari 2012

Får aldrig ett jobb här, har insett det nu!!

Det gör ju iof inte så mycket eftersom jag ändå inte tänkte vara kvar i Sverige så länge till, jag drömmer mig bort mot Amerika eller Australien, inom mig så känner jag att det är en flytt som fattas i livet. Hoppas bara att man kan få arbete, bostad där och att de inte behandlar en lika illa som Sverige gör. Det finns ju en viss trygghet i detta land men de är snart förbi det med eftersom de kommer att bli krig här med mellan svenskar och icke svenskar och en massa andra saker. Men jag lägger ingen fokus på detta landet längre utan lägger den på att komma härifrån och aldrig mer återvända till just en vackrare plats med jobb och värme. Nä nu ska jag göra mig klar för promenaden och träningen. Framtiden får utvisa vart jag i världen hamnar, jag vet bara att det inte är här jag kommer att bo.



  

0 kommentarer: