BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!!

Så är det åter en sådan här dag som gör att de flesta människor får värsta hysterin, det ska köpas blommor, choklad eller vad man nu tänkt ut, fast jag kan ju förstå alla där ute som är så galet kära i varandra att de gör alla dessa ansträngningar för varandra. Skönt att jag inte har någon Facebook, där det väl lär svälla över i massa kärlekshälsningar till ditten och datten. Tro nu inte att jag är hjärtlös även fast det kanske kan låta så för jag har en del vänner som jag älskar men de får inga rosor eller annat bara för det är denna dagen, jag skänker faktiskt mer en tanke till alla de hemlösa och ensamma människor därute i världen som kan behöva kärlek, tyvärr kan jag inte hjälpa dem så mycket som jag skulle ha velat med pengar eller nånstans att bo annat än just att skänka en tanke till alla dem, är nog bara jag som har tron på att de kan ordna upp livet. Man kan ju hoppas på att samhället och dem själva tillslut hjälper varandra att få ordning på livet fast den chansen finns nog inte i så stor skala. Något som jag inte skänker en tanke till är alla dessa tekniska prylar som hela tiden hånar mig med att ha ett eget liv och inte funka när jag vill eller som jag vill. Sen kan jag inte få nått bra svar på hur jag ska klara av att leva utan musik och att bo i Göteborg, båda dessa saker är så långt borta att jag får ont i hjärtat så pass att de känns som de ska lägga av helt, varför kunde inte jag få födas med den enda talangen att kunna spela gitarr istället för att födas till en som inte kan ett skit, (annat än vara deprimerad och massa annat), ett liv utanför scenen är inget lätt liv att leva för mig, ja det ger mig panik & ångest. Skänker faktiskt även en tanke till dig Emmelie denna dag fast du inte förtjänar det men så är de ju med 1:a kärleken, den kan aldrig dö ut i hjärta och minne.

Ge varandra kärlek nudå där ute alla kärleksparen och alla ni singlar med

0 kommentarer: