BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 25 oktober 2011

Höst nu!!

Så sitter jag här igen nudå :)...... försöker att hitta något att skriva om men just i detta nu så finns det mest bara en massa frågor som jag försöker att luska ut svaret på. Vissa av dem kanske kan låta lite tycka synd om sig själv känslor men klart att jag undrar varför kvinnor verkar vara rädd eller bara totalt ointresserade av mig utan att säga vad som är felet, ja jag vet att jag har mått dåligt tidigare i livet men det är lagt till det förflutna sedan en tid, har gått igenom allt som gått snett i livet nu och har väl lite kvar att bearbeta men jag är redo att satsa på kärleken igen. Sen så är de klart att man får sig en känga då man inte tycks duga hos en arbetsgivare heller då man söker jobb på jobb men inte ens får svar, vet att jag inte har mycket till utbildning eller erfarenheter av arbete men de kan jag ju samtidigt inte få heller då ingen ger en chansen. Jag är inte en sån som ger upp längre utan sätter upp små mål som jag ska lyckas med att uppnå. Den som vill höra min historia om hur livet kan vara för en som lider/lidit av depression så berättar jag gärna min historia :)...... Finns du kvinna där ute som inte är rädd för mig eller ser mig som intressant så finns jag här öppen för förslag och redo att mötas, tveka inte =)..... Jag är varken farlig eller ser mig som fulare en nån annan, kanske bara en smula missförstådd ibland haha

0 kommentarer: