BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 6 oktober 2011

Heven Stay!!

Sitter nu och funderar över vad de är för fel på mig eftersom ingen kvinna tycks vara intresserad av mig t om nu när jag valt att leva singelliv. Vet att svaret aldrig kommer att komma fram men man kan ju gissa att de är rädd för mig, tycker att jag inte har pengar nog, är för tjock eller helt enkelt för ful. Jag tycker då inte att jag är fulare än någon annan men nu kan de inte såra mig längre som sagt, visst sjutton kan jag se på en kvinna och tycka hon är vacker men längre går jag bara inte, vägrar att gå in i dejting träsket igen och bli sårad och lurad. Min Mur mot allt sånt där står starkt. Till de som har sällskap kan jag bara säga grattis och hoppas ni får vara lyckliga med er kärlek, jag är inte på någon punkt avis för sånt längre heller att de flesta man möter har sällskap medan man själv är ensam, det är på nåt vis mitt öde som bestämt att kvinnor inte intresserar sig för mig på riktigt, har alltid varit så och vem vill utmana ödet?

Nu ska jag läsa en bok

0 kommentarer: