BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 10 oktober 2011

Jahadu!!

Ja då sitter man här igen då haha men har så lite att göra för stunden att jag tänkte man kunde skriva av sig lite. Det ser mycket bra ut nu för laget i mitt hjärta, alltså Gif Sundsvall som nu tagit ett steg närmare Allsvenskan 2012 =). Sämre går det dock för Timrå ik som också ligger mig nära, såg tik på tv i helgen och vart mest frustrerad över att se hur illa skött klubben är nu =(...... de gamla Timrå som man är van vid att se åka sönder sina motståndare med den fart och finess de haft är som bortblåst, nu far spelarna mest bara runt och verkar vara vilse i framförallt egen zon. Frågan på vad som måste hända kan jag inte svara på riktigt men kan känna att de är dags för de som styr föreningen att lämna över till någon annan och köpa en ny sportchef.


Det var allt för mig denna kväll!!

0 kommentarer: