BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 november 2011

Saknar dig!!

Nu ligger man här och lyssnar på musik igen då och tänker på morfar som togs ifrån mig alldeles för tidigt :(... det har snart gått 3 år sedan du somnade in och jag då befann mig i Göteborg och aldrig han ta farväl av dig. Du var alltid som en far till mig under min barndom då min riktiga pappa inte fanns där. Har så många fina minnen av dig morfar som jag aldrig kommer att glömma, de som inte vet vem du var kan aldrig förstå vilken fantastisk morfar du var, det finns så mkt som du lärde mig i livet. Ditt och mormors hus var ju i stort sett mitt andra hem, mest på sommaren men de är ju den bästa årstiden och man kunde ju springa barfota på gräset och hitta på en massa skoj.

Jaja nu ska jag försöka sova lite

0 kommentarer: