BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 24 maj 2011

Stolt!!

Japp, det är jag de därför att jag har tagit avstånd och raderat bort människor som kallade sig vänner. Brukar ju vara en sån som går och tänker på sådant i evigheter men inte nu. Ärlig talat känns de bara befriande att ha kastat bort dem och istället börja leva och bekanta sig med andra människor som är värt att ställa upp & offra tid med. Finns många beteenden hos dessa personer jag kan ta upp men de gör jag inte för det vet de nog själva, fast en ljög om kärlek och känslor så där är de störst avståndstagande från min sida och det största sveket fast jag har raderat alla minnen av er alla svikare och lögnare som nästan förstörde mitt liv, nu står jag iaf rak i ryggen och skulle aldrig behandla mina vänner som ni gjorde med mig av den enkla anledningen att jag inte är ett svin eller dåligt uppfostrad och heller ingen toffel som styrs av sin partner eller vänner.

Så till er två som svek mig hårdast kan jag bara säga att jag hoppas ni blir sviken av nån som står er nära så ni får samma känsla som jag fick av er men kom då inte till mig och lipa för de har ni inget för då jag bara skulle stå och skratta samt fråga vilka ni är.


Ciao!!

0 kommentarer: