BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 2 maj 2011

Jag är min egen boss!!

Ja just det är jag och en drömmare på vissa plan med, för det finns mycket som man bara kan drömma om utan att få uppleva medan andra drömmar/saker går att uppleva i livet. Har man som jag varit fast i sitt egna lilla fängelse så har man inte lyckats uppnå speciellt mycket ännu. Känner en viss glädje nu då jag sitter och tittar ut genom fönstret och vet att giffarna tog 3 poäng och Sverige detsamma i hockey-VM idag. Gessle är det som spelas på datorn nu och ger mig ett inre lugn som alltid förr. Funderar mest på vad jag ska göra av mitt liv då det blir singelliv för mig resten av min långa levnadstid här på jorden, ska man fara iväg på en lång singel resa eller ska man slå sig till ro på annan ort/land för att hitta nya saker i livet som fyller tomrummet efter en kärlek, visst saknar jag någon att älska ibland men de är väl normalt men sitt öde måste man acceptera hur mycket man än vill vända på det. Finns ingen bitterhet i mig på andras lycka som de ibland kanske kan uppfattas för jag ser hellre att mina vänner är lyckliga med sina liv än att jag själv är det med en partner.

Det förflutna är borta kvar finns bara det nya okända som man inte har upptäckt ännu
men jag kunde inte älska dig mer än jag gjorde
ge dig allt av min kärlek var det jag brann för då
men så blir det aldrig igen synd

Godnatt alla där ute!!

0 kommentarer: