BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 10 maj 2011

Hur ska det gå??

Kan man älska någon som inte älskar en tillbaka? Kanske heller aldrig har gjort, ja vad vet jag.
Kan man älska någon vars svek gjort en så illa att man bara vill kräkas upp all skit?
Nu har jag tagit mig i kragen och skiter i er alla som visat sig vara idioter som bara varit ute efter att umgås med mig som ett tidsfördriv tills ni fann kärleken och till er som påstått att ni har känslor för mig. Ni är värd ungefär lika mycket som en tunna skit enligt mig, ni finns inte i min värld längre och jag har förträngt er existens, det känns bara så bra att veta nu vilka man kan lita på och vilka man bara ska ignorera. Hade ni trätt fram tidigare i mitt liv med erat svek hade jag säkert brutit ihop och blivit galen men nu när jag är stabil så skrattar jag bara och blir mest glad att ni inte längre finns i min värld. Om ni möter mig på stan eller någon annan stans så behöver ni inte låtsas hälsa eller se åt mitt håll för de kommer jag inte att göra med er, utan jag kommer bara att passera som om jag aldrig träffat er, ring mig aldrig, messa mig aldrig, mejla mig aldrig för jag kommer inte att egna tid åt att svara bara så ni alla svikare vet det!!


Jag går med huvudet högt och ska snart ut i solen och njuta av min frihet!!

0 kommentarer: