BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 11 september 2011

Fantastiskt

Nu har jag inte skrivit här på ett tag men är nu åter tillbaka =)...... har varit inne i mig själv och rannsakat vad som är viktigt i livet och inte. Kom fram till att kvinnor är ett avslutat kapitel då jag helt tappat mitt förtroende för om de går att lita på deras ord eller inte, dessutom så finns de bara en kvinna som jag kan älska på riktigt av hela mitt hjärta. Sitter och funderar ut hur jag ska börja på min bok som jag så länge funderat på att skriva och skriver ännu egna texter och dikter samt övar på min nya fina gitarr =). Hoppas dock på att spelandet lossnar lite mer snart nu, tränar även upp min röst så den ska bli så bra som möjligt hehe.

Nu sitter jag och inväntar att mamma ska komma på besök med sin så söta och goa hund molly =)

Hörs vidare för nu ska jag lägga mig med en bok och slappa lite

0 kommentarer: