BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 september 2011

Ensam är stark!!

Ja vem säger att ensam inte är stark för jag känner mig mycket starkare nu än jag gjorde i det förflutna. Jag har med mig själv bestämt att bara göra det som jag själv känner är rätt samt ger mig glädjen och viljan att komma framåt och inte lyssna så mycket på vad andra tycker och säger. Jag har vänner och jag har mig själv vilket gör mig stark, behöver/vill inte ha en kvinna i mitt liv längre för att må bra, deras lögner biter inte på mig längre, jag kan bara skratta åt deras frustration över att inte kunna såra mig mer. Det finns andra saker som stör mig och gör mig upprörd här i livet, det första är de samhälle man lever i vet inte hur många jobb jag sökt och bara får nobben och motiveringen att de (företagen) har hittar mer kompetenta, intressantare kandidater än jag själv bara för att jag inte har så bra skolbakgrund eller jobb erfarenheter. Nä har bestämt mig för att inte bry mig om att se ner på mig själv bara för att ingen ser vilken kvalitè jag faktiskt besitter utan att ha pluggat halva mitt liv. Det andra som stör mig är socialtjänsten som hela tiden bara är ute efter att jävlas och få mig att bo på gatan bara för att jag inte får något jobb.


Hejja gif, ta nu steget upp till Allsvenskan

0 kommentarer: