BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 10 september 2010

Mot nya mål ska jag nå eller?

Jaha, vad ska man säga om denna dag då? Har varit och hjälp en kompis mormor o morfar att bära in pellets till huset deras, kul att känna sig behövd ibland hehe. Har även idag tänkt på min tvillingsjäl som jag älskar så mycket men inte kan få, men det börjar gå lättare att acceptera för varje dag som går fast de inte känns så bra.
Tänker mycket på min egen morfar också som så hastigt togs bort från mig för 1 år sedan, saknaden är stor för han var som en pappa till mig då min egen pappa inte varit som en riktig pappa ska vara.
Ibland funderar jag på varför jag är så elak mot mig själv och alla nära och kära.
Vet att jag inte är en elak människa egentligen men de känns mest som man fått ett monster inne i själen som vill bete sig illa.

Snart slut på detta beteende för det tär på mig att vara så här!!

0 kommentarer: