BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 9 september 2010

Allmänt!!

När jag vaknade idag så kände jag mest bara sorg och saknad, inte så lätt att flytta från staden man älskar till sin hemstad igen, där allt en gång började. Varje promenad som jag tar på gator och torg påminner mig om allt dåligt som förföljt mig. Kvinnan i sitt liv som man sen länge förlorat, sin idrottskarriär och drömmar om proffsliv som inte blev som man tänkt. Nu mera drömmer jag om en karriär inom musiken då jag älskar att spela på min gitarr och skriva egna låtar men min ständiga deppighet sabbar även detta, men ska komma framåt här iaf.

Tänker på denna kvinna varje dag, varje sekund och sorgen i hjärtat gör sig hörd då jag inte kan nå henne mera.
Blir kanske till att jobba utomlands och komma på fötter igen eller vad ska man göra?
Kärlekslivet ligger på is just nu då jag ingen annan kvinna i detta landet kan älska så ska kanske söka mig till kvinnor i andra länder senare då jag fått tillbaka tron på kärlek igen!!

Önskade hon kunde förstå!!

0 kommentarer: