BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 12 september 2010

Minnerna av dig!!

Sitter här denna söndagskväll och känner mig så arg, ledsen och elak. Fan jag älskar dig och kommer alltid att göra och varje dag så påminner jag mig själv om hur underbar du är, hur jag varje natt drömmer om att du ligger bredvid mig och hur jag håller om dig tills vi somnar. Gråter ännu en skvätt av saknaden efter dig och det liv som vi aldrig fick/får tillsammans, jag har förlorat dig igen. Du är en fantastisk människa och jag har bara blivit en sur människa som inte har nån kontroll alls på mig själv. Vill bara gå hand i hand med dig på gator och torg och visa alla hur vacker du är och hur stolt jag skulle vara över att få vara din älskade. Måste stänga igen dörren för gott nu och gå vidare med mitt liv fast de är svårt att stänga igen dörren för dig, vet inte om jag orkar hoppas på oss längre. Tur man har sina vänner att vara med så man slipper tänka varje sekund på dig. JAG ÄLSKAR DIG!!!

Inte har jag heller fått in möbler till min lägenhet så man går liksom mest och väntar på att kunna flytta in till sig på heltid nu och det är frustrerande det med att bara vänta när inget händer, spelar ingen roll hur mycket man ligger i det tar sån tid iallafall. Vet inte varför jag skriver egentligen för ingen lär ju läsa ändå men det kan ju vara skönt att skriva av sig alla känslor man har inom sig

0 kommentarer: