BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 1 november 2012

Kommer ingenstans!!

Jag har startat upp min kbt-behandling nu för att få bukt på mitt mående och har kommit en liten bit på vägen, det känns lite tungt för tillfället men vet att de kommer bli bättre sedan. Ändå kan jag inte sluta att må dåligt över att inte kunna få ett simpelt arbete i Göteborg elr någon annan stans, det har gått så långt att jag helt enkelt börjar tro att jag inte får något jobb för att jag helt enkelt inte duger något till det är fel att tänka så jag vet men inte så lätt heller att bli hånad hela tiden av samhället bara för att jag lidit av depression och dålig självkänsla sedan tonåren och heller då inte fullföljde skolan. Varje bra sak jag lyckas med i behandlingen slutar med att man får ett slag i ansiktet tillbaka av arbetsgivare och annat. Drömmer om att få ett vanligt liv med tjej och barn och välmående men de ser inte så ljust ut på arbetsfronten eller familjefronten.


Jag är inte ful men fattig och arbetslös så där är nog svaret på att jag är singel ännu. Ja Sveriges land har gått åt helt fel håll och inget kan man göra för att få ett rättvisare samhälle men alla dessa nötter till politiker tyvärr :(

0 kommentarer: