BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23 november 2012

Har tänkt

Har inte varit inne här och skrivit igen på länge men har tänkt igenom vissa saker samt håller på med min självbiografi bok, jag har varit en klant många gånger och kanske finns det ingen kvinna som kan älska mig eller så är det jag som är blind, jag är öppen för förslag bara inte kvinnan kommer ifrån Sundsvall så..... jag är inte så bra på det här med dejting och vet att jag har svårt att få jobb men samtidigt så saknar jag en kvinna i mitt liv. Jag inbillar mig själv att det kommer att lösa sig med jobb i framtiden och jag känner verkligen hur jag vill hitta kvinnan till mina framtida barn. Söker arbete nästan varje dag söderut för att kunna starta upp ett liv utanför Sundsvall, Göteborg är staden som ligger mig varmt om hjärtat men hittar kärleken mig någon annan stans så är jag inte rädd att satsa för jag menar Göteborg finns ju kvar ändå. Jag är inte så jättehändig men jag har ett stort hjärta och är omtänksam och snäll och tja mitt utseende är som det är men jag tycker inte att jag är fulare en någon annan så finns du där ute så hör av dig om du kan tänka dig att lära känna mig riktigt. Mina små skulder är borta snart så bara ett arbete och sambo liv som fattas nu för vill vara en familjefar inom några år!!!

0 kommentarer: