BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 28 december 2011

Sluta att tippa!!

Det är vad jag ska göra det, varje gång man gör en lången eller mixen så hånas man av sin otur så nej tack aldrig mer spel. Sitter och kollar på jvm nu och svenska juniorerna spelar bra och skulle slå Tiimrå ik alla dar i veckan efter som tik inte ens har ett lag denna säsong, åter igen förlust ikväll mot dif hemma med 3-7 så nu kan man riktigt vänta in kvalserien som kommer senare till våren. Jag bryr mig inte om hockey nu heller iof för orka sitta o bli arg och sur 3 dagar i veckan över ett lag som skötts av ett gäng clowner som vägrar att avgå. Hoppas inte att Giffarna blir lika pinsamma i Allsvenskan i fotboll nästa år som just Timrå ik är i Elitserien i ishockey.


Ska börja träna igen och träna på gitarren och lite annat som jag hållit på med i mitt liv som jag mått bra av

Kvinnor vet jag inte om jag ska släppa in på livet ännu, men tänker inte säga mer om det nu.

Carpe diem till er där ute!!

0 kommentarer: