BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 6 december 2011

Finns det nån som kan hjälpa mig från denna stad?

Ja det undrar jag för i Sundsvall kan jag bara inte bo, finns ingen utvecklingsmöjlighet kvar för mig här och jag vill heller inte vara kvar i en stad som jag aldrig har gillat. Sen så finns det inte en ända kvinna här som jag har något förtroende för längre, tragiskt att alla är lika lögnaktiga och fega emot mig istället för att vara rak och ärlig direkt, även manliga vänner finns de rötägg av. Sen så är ju allt jag gör fel hela tiden med för dricker jag öl en lördag med polarna så hackar mamma på mig som bara fan och ligger jag hemma och skriver, läser, spelar på gitarren eller bara lyssnar på musik och tar det lugnt så blir det liv, ingen kommer nånsin att kunna styra och bestämma över mig och mitt liv utan de är fan bara att acceptera mig som jag är eller skita i det och låta mig vara. Prio 1 för mig nu är att hitta ett jobb och bostad på annan ort.


Värsta sveken mot mig står min pappa och emmelie för men de är en lång och gammal historia som antagligen kommer att stå i min självbiografi om jag lyckas skriva den. Nä ska börja på en ny text nu 

0 kommentarer: