BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 24 december 2011

Drömmar om Familj och jobb!!

Ja nu sitter jag här på självaste julafton och tänker på just det :)..... jag känner att tiden mer o mer är mogen till att skaffa en egen familj men för att de ska slå in så måste jag först hitta ett jobb och röra mig bort ifrån Sundsvall, för här är de få jobb som finns och tyvärr så gillar jag inte denna stad. Vill heller inte ha en Sundsvallskvinna att leva resten av mitt liv med heller. Jag påstår inte att det är fel på alla kvinnor härifrån men de är så många jag tyckt om av dem som svikit och sårat mig att jag helt enkelt bara tappat förtroendet för kvinnorna här. Jag har jobbat hårt för att lämna mitt förflutna härifrån bakom mig och de med besked :)..... nu vill jag som sagt finna kvinnan som kan älska mig för den jag är och inte vill försöka ändra på mitt sätt att vara, jag älskar musik och sport så kommer de alltid vara ;)...... jag vet att det inte är jag som är ful el inte duger utan att problemen sitter hos kvinnorna jag mött med, de vågade bara inte erkänna det och vara ärliga. Det finns en söt, intressant kvinna i Malmö som jag faktiskt mer o mer börjar att fatta tycke för, enda problemet är ju att de är långt bort från Sundsvall och jag ännu inte vet om det är besvarat på samma sätt från henne men att flytta till skåne, Malmö är inga problem för mig om de finns en chans till kärlek och jobb!!


Vill passa på att önska alla en riktigt god jul & ett gott nytt år

0 kommentarer: