BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 1 december 2012

Nu kom snön!!

Jag brukar alltid bli irriterad när snön kommer eftersom man då får svårare att ta sig fram som fotgängare men känner mest glädje över att den kommer nu, det blir ju positivt ljusare ute på dagarna och kanske blir det lite kyligare ute. Jag har kommit på mycket saker om mig själv som jag inte kunnat ta på tidigare och hoppas snarast att jag kommer vidare med livet, en flytt och ett arbete tillsammans med att hålla min depression neutral är det viktigaste just nu, resten få jag ta som det kommer. Jag utstrålar inte direkt någon självsäkerhet utåt sett till kvinnor därav kanske jag inte blir så intressant för dom och vänner undviker jag då jag mår som sämst och hoppas att de kan acceptera det bara för annars blir jag nog ensam på jorden utan kärlek, arbete och vänner snart.


Funderar på om jag ska se när Sverige inte pallar för trycket i skidskytte idag, brukar ju sluta 4 oftast.



Ha en bra dag

0 kommentarer: