BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 23 maj 2012

Längtar Tillbaka Till Göteborg!!

När jag satt nere vid havet tidigare idag så var det mest för att vara ute i det fina vädret men fick också känslan av hur mycket jag längtar mig ner till Göteborg igen, det är i den staden jag vill slå mig till ro, skaffa familj, arbete och ja allt som hör livet till. Just nu känns det väldigt långt borta men det är mitt stora mål i livet och kommer alltid att ha det målet tills det är verkställt. Ett annat mål är att få syssla med musik, jag älskar att sjunga och skriva sånger men är dålig på att spela gitarr ännu tyvärr. Positivt att det är fint väder ute nu och sommar på ingång, sommaren är den bästa årstiden på året tycker jag med sol, värme, bad, grillning osv.



Nu ska jag ut i värmen igen snart och njuta av den

0 kommentarer: