BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 25 april 2012

Vad är jag bra på?!!

Ja jag sitter och funderar över vad jag är bra på men kommer som vanligt inte fram till så mycket, mitt självförtroende är inte på topp för tillfället men jag jobbar på att få ett bra sådant igen. Sociala jävlas varje månad med mig  för att de har lite att göra samt vill straffa mig för att ingen vill anställa mig vilket leder till att jag får ont i magen, smärtor i bröstet och blir arg, det stärker inte direkt mitt arbete med att få tillbaka mitt självförtroende. Känns som att jag sitter i ett väldigt jobbigt läge som inte går att ta sig ifrån på egen hand. En sak vet jag och det är att de inte kan fortsätta så här för det är så enormt jobbigt, de ska inte få fortsätta med sitt svineri mot mig och jag ska hitta ett arbete innan detta årets slut så jag slipper se och höra från dessa svinaktiga människor igen!!

0 kommentarer: