BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 4 oktober 2012

Börjar få smått panik!!

Om alla bara visste vilken längtan jag har att få kunna flytta ner till Göteborg igen, jag är just nu fast i en stad som jag inte vill vara bosatt i. Jag ägnar mina dagar till att söka alla de jobb som finns i Gbg och väntar tålmodigt på att få nåt positivt svar men har lagt ner hoppet på det, när jag går runt på gatorna här nu så är det gatorna i Göteborg jag ser och drömmer mig fram på. Det jag saknar mest är mina vänner där nere och allt annat som finns där. Jag gråter mig till sömns inombords varje dag av denna starka längtan, sanningen att säga så har jag nog aldrig haft en sådan längtans känsla som jag bär på nu varje dag, minut, sekund..... Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att min dröm slår in snart.

0 kommentarer: